מוזיקת טראנס? הרב מרדכי בלוי באולפן מוצ"ש חי

אבי יעקב 13 Comment on מוזיקת טראנס? הרב מרדכי בלוי באולפן מוצ"ש חי

מוצ"ש חי בהגשת מנחם טוקר בתוכנית מיוחדת לימי שלושת השבועות: "מה קורה בחתונות החסידיות?" – מנחם טוקר מארח את איש החינוך הרב מרדכי בלוי, לראיון מיוחד על סגנון המוזיקה בעולם החרדי העכשווי | צפו

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות



13 תגובות

מיין תגובות
    1. תגדיר את עצמך חילוני ודבר בשם עצמך. כל אחד חייב במצוות תוכחה, התגובה הזאת זאת תגובה זולה של חילונים שאומרים "דבר ותן לחיות"

  1. 11

    הלוואי שכך באמת יקרה בחתונות כיום

  2. 9

    צודקים ממש ,
    אני עובדת בעבודה חילונית ,
    הבוס שלי (חילוני ) היה בחתונה חרדית כששאלו אותו איך היה הוא אמר : אותם שירים כמו שלנו רק במילים אחרות – עצוב .

  3. 8

    הרב בלוי שליט"א
    כל הציבור החרדי מאחוריך!
    צודק בכל מילה!!

  4. 7

    טוב, לא יודעת אם זה מתאים לומר, אבל הרב פשוט מצחיק. אחד הראיונות!

  5. 6

    בחתונה שלי הייתי צריכה להחליט איזה סוג מוסיקה אני רוצה. ועל אף שאני אחת שמאוד מאוד מאוד אוהבת את המוסיקה שהרב בלוי לא אוהב, קיבלתי החלטה לפי העיקרון שהנחה אותי בכל ההחלטות- בע"ה מתחתנים פעם אחת, מאפסים לי את העוונות, איך אני מתחילה את החיים הכי טוב ונכון שאפשר? אז השמלה תהיה סגורה מספיק, ואין שום סיכוי שאני נכנסת לגברים (ב"ה, גם כשבעלי שר וגם כשבחורים רקדו אני וכל הנשים ראינו זאת דרך המסכים שהיו באולם בלי לטפס על מחיצות), והשירים יהיו חסידיים (+תימנית=הריקוד הכי מסודר ואצילי שיש!). והתפללתי לה' שאני אהיה מרוצה מהארוע. וב"ה החתונה היתה מושלמת!!! כו-לן רקדו (דודות, שכנות, בנות דוד של ההורים, מבוגרות וצעירות, ולא לאיזה סיבוב נימוסים, הדודות רקדו עד סוף הערב!), והריקודים היו שמחים, אנרגטיים ומסודרים! (וזו הזדמנות להגיד לכל החברות שרוצות לשמח- זה לא משמח כשמשתוללים ודוחפים ומפרקים כל שניה מעגל כדי להיכנס פנימה, ולא רואים את המשפחה בעיניים, ואז כל מי שביטחונה האישי חשוב לה, חוזרת לשבת או נאלצת לעמוד מסביב כדי לא להירמס ע"י ההמון, מה שמקטין את גודל הרחבה. תפתחו עיניים, תושיטו יד למי שרוצה להצטרף ותנסו להחזיק מעגל בלי לפרק ולפרוץ פנימה למשך יותר מ-30 שניות. הכלה וכל האורחות יהנו הרבה יותר. והמצווה שלכן תהיה יותר שלימה. לכל העומדות מסביב- זה מקטין מאוד את הרחבה, קשה לרקוד כשצריך לתמרן בין הדודה לסולם של הצלמת לעקב של החברה. ולכלה אציע- ברכות ותמונות זה חשוב, לפני החופה, בין סבבי הריקודים זה מעולה, אל תעצרי לעצמך כל שניה את הריקודים והשמחה].
    אם הגעתם עד לכאן, שיהיה במזל טוב בנין עדי עד!

    1. איזו חמודה, אשרייך,
      אהבתי את התגובה שלך.